Оскільки всі вироби виготовляються на замовлення з урахуванням всіх побажань клієнта, то й ситуації, що вимагають повного повернення, виключені. Але є кілька моментів, які можуть вплинути на позитивне враження від покупки.
Ушкодження покриття під час транспортування
Зі свого боку, ми максимально намагаємося убезпечити виріб за допомогою пакувальних матеріалів і часто цього достатньо, щоб клієнт отримав товар без пошкоджень. Якщо виріб все-таки було пошкоджено у процесі транспортування – ці незручності компенсує транспортна компанія. Рекомендуємо оглядати елементи виробу при отриманні, а при виявленні дефектів складати претензію терміново.
Виробничий дефект
Перед тим, як передати виріб до відділу доставки, всі елементи ретельно перевіряються. Проте, якщо в процесі експлуатації виявився виробничий дефект - зв'яжіться з нами, ми завжди готові обговорити способи виправлення в індивідуальному порядку.